Chcete lépe zorganizovat práci ve své firmě?

Dodám vám Egroupware na klíč, poskytnu školení a zajistím servis.

Zavolejte a domluvte si schůzku: 777 566 384

Na horní liště s ikonkami přepneme na správce projektů:

Správce projektů

V levém menu přepneme na seznam projektů:

Správce projektů

Vyplníme formulář a klikneme na tlačítko "Uložit". Povinné je pole s názvem projektu.

Formulář s vlastnostmi projektu

Jméno projektu je vhodné napsat velmi krátce (projekty se řadí hierarchicky jeden do druhého) a detaily napsat do popisu. Ve formuláři je možné vyplnit i některé další položky: může nás například zajímat datum zahájení a ukončení projektu, stav, priorita nebo kategorie.

U každého projektu lze přiřadit různým uživatelům různá oprávnění. Nejvyšší oprávnění má role "Koordinátor" - ten může vše. Nejnižší oprávnění má "Člen projektu", ten je pouze pro čtení.

Normálně je projekt vytvořen s typem účtování "Bez účtování, jen stav". U takového projektu uvidíte na kartě účtování pouze stav dokončeno/nedokončeno. Pro tvorbu rozpočtu je nejvhodnější volba "Rozpočet a ceník", která vám umožní připojit k projektu ceník různých prací a prostředků a využití ceníku v pracovních výkazech.

Na kartě "Odkazy" většinou není potřeba vyplňovat vůbec nic - zde budou přibývat jednotlivé položky, jak je budete přidávat do našeho nového projektu.

Práce s projektem

Do vytvořeného projektu můžeme zadat další položky:

Přidání další položky do projektu

Jednotlivé projekty se mohou vkládat jeden do druhého, každý projekt může obsahovat celou řadu dalších podprojektů. Při řízení projektů využijete vnořené projekty velmi často. Struktura projektů se zobrazuje v levém sloupci po menu správce projektů.

Častou položkou bude "InfoLog", kde můžete přidělovat úkoly související s projektem, a "Pracovní výkaz", ve kterém lze sledovat a účtovat vykázanou práci. Další často využívanou položkou může být "Sledovací systém" pro evidenci chyb a požadavků.

Hobrasoft s.r.o. | Kontakt