U mnoha uživatelů neustále narážím na stejný problém - naprostý chaos v poště. Ve složce s příchozí poštou mají někteří lidé typicky tisíce až desetitisíce zpráv a až několik stovek nepřečtených mailů. Osobně jsem nikdy nepochopil, jak se v tom může někdo vyznat.

Pokud pomineme, že se ve schránce, která čítá desítky tisíc zpráv, obecně špatně orientuje, je velmi obtížné v takové schránce vůbec najít novou poštu. Představte si situaci, kdy vám z adresy zakaznik@bohata-firma.cz přijde poptávka na váš produkt, ale vy o tom nevíte, protože pan Zákazník má v počítači špatně nastavené datum a pošle vám v červnu poštu s dubnovým datem. Ve schránce s desítkami tisíc zpráv takovou poštu nikdy nenajdete, protože vás nenapadne hledat novou poštu mezi zprávami dva měsíce starými. Pokud vám pan Zákazník z Bohaté firmy nezavolá: "Dostali jste můj mail?", přišli jste díky chaosu ve své poště o zakázku!

V chaosu vám nenajde poštu ani čmuchací pes!

Velmi často se mi stává, že lidé s podobně chaotickou poštovní schránkou volají, že poštovní systém špatně funguje a že se jim ztracejí zprávy. Při osobní inspekci pak obvykle zjistím, že jediným kliknutím do záhlaví seznamu se zprávami se jim podařilo setřídit zprávy například podle velikosti a dnešní zprávy se tím pádem ocitly někde v půlce seznamu, kde je nenajde ani počítačový čmuchací pes. Půlhodina, kterou mohli dva lidé a jedno cvičené čmuchací zvíře věnovat užitečnější práci, je nenávratně ztracená kvůli jedinému kliknutí a kvůli chaosu v poštovní schránce.

Začněte svůj pracovní den úklidem

Používejte automatické filtry

Mnoha lidem chodí poštou různé příspěvky do konferencí, reklamní materiály, bankovní výpisy, informace o virech a další důležité, ne však zcela urgentní informace. Zařidte se tak, abyste se touto poštu zabývali, až když vy sami chcete, nikoli v momentě, kdy vám taková pošta přijde do schránky.

Výhody dobře spravované složky

Hobrasoft s.r.o. | Kontakt