Chcete lépe zorganizovat práci ve své firmě?

Dodám vám Egroupware na klíč, poskytnu školení a zajistím servis.

Zavolejte a domluvte si schůzku: 777 566 384

Administrace. Zde můžete měnit různá nastavení, zavádět uživatele a skupiny atd.

Domácí stránka. Zde se mohou podle nastavení vypisovat například zprávy od administrátora systému, úkoly, nová pošta a podobně.

Pošta. Zde lze číst a odesílat poštu, organizovat schránky, nastavovat filtry nebo automatickou odpověď v době nepřítomnosti.

Kalendář. Zde si můžete dát různé připomínkovače typu "Zaplatit za elektřinu" nebo "Zavolat zákazníkovi X". Také zde můžete rezervovat svůj čas pro různé činnosti a koordinovat svůj kalendář s ostatními uživateli egroupware. Kalendář mají v egroupware nejen osoby, ale i zdroje. Typickým zdrojem, který potřebuje vlastní kalendář, je firemní auto sdílené několika zaměstnanci.

Kontakty. Zde najdete jednak seznam vlastních uživatelů egroupware, ale můžete zde vytvářet i vlastní seznam kontaktů. Seznam není omezený na pouhý výčet telefonních čísel (zjednodušeně), ale ke kontaktům lze připojovat vlastní poznámky a úkoly a zaznamenávat tak například celý průběh obchodních jednání (v dlouhodobém časovém horizontu). Stejně snadno můžete připojit kontakt například k projektu a mít tak všechny informace o projektu na jednom místě.

Sledovací systém. Zde můžete sledovat například reklamace nebo různé požadavky od svých zákazníků.

Infolog. Zde můžete zadávat úkoly, poznámky a maily, požadavky na telefonáty nebo naopak evidovat informace o provedených telefonátech, schůzkách a podobně. Každý záznam v infologu lze někomu přidělit (pověřit ho splněním úkolu) a sledovat průběh práce na úkolu.

Správce projektů. Záznamy v infologu, kontakty, kalendáře, pracovní výkazy a vůbec veškeré informace v egroupware by byly izolované, bez návazností, pokud by se nedaly organizovat ve správci projektů. Každý samostatný projekt si můžete představit například jako adresář (složku, folder) v počítači. Součástí každého projektu mohou být další podprojekty a v podstatě jakýkoli záznam v egroupware (infolog, kontakt, pracovní výkaz a podobně). K projektům lze připojit i účtovací informace (ceník) a sledovat finanční náklady, stejně jako časovou náročnost a postup práce na vyhotovení projektu (pracovní výkazy).

Zdroje. Zde si můžete zavést například služební auta, zasedací místnosti, výrobní zařízení a všechny ostatní prostředky, o které se dělí více lidí. Každý zdroj má vlastní kalendář, ve které můžete zdroj rezervovat.

Pracovní výkazy. Užitečná věc pro účtování práce. Spolu s ceníkem ve správci projektů zde můžete vést evidenci o práci odvedené na různých projektech a celkové náklady na projekt.

Záložky: sdílené odkazy do internetu.

Databáze znalostí: Přehledně organizované "Otázky a odpovědi".

Wiki: dokumentační systém podobný wikipedii.

Odhlášení. Vedle ikonky je malá šipka dolů - ukrývá se pod ní menu s dalšími činnostmi:

Správce webu: egroupware může sloužit jako jednoduchý redakční systém pro tvorbu webových stránek.

Správce novinek: jedna ze součástí správce webu.

Ankety: jedna ze součástí správce webu.

eŠablona: jedna ze součástí správce webu.

Nástroje pro překlad: jedna ze součástí správce webu.

Správce samby: sdílené disky pro stanice s windows.

Hobrasoft s.r.o. | Kontakt